Hvad koster fragten?

Kan jeg udskyde min forsendelse?

Er du ude og rejse eller på anden måde forhindret i at modtage din forsendelse. Skriv det ønskede tidspunkt i dine ordrebemærkninger eller kontakt mig hurtigst muligt på bkc@tastebuddies.dk, så vi kan aftale nærmere. Bemærk vi pakker og sender indenfor 24 timer, så vi skal have besked hurtigst muligt.

Problemer ved levering

Nogle gange kan der ske en fejl, enten hos TasteBuddies eller hos fragtmanden. Læs her, hvad du skal gøre, hvis uheldet er ude:

Jeg har modtaget forkert vin
Hvis du har modtaget forkert vin, så beklager jeg meget. Sørg altid for, at skrive til mig så snart du har konstateret, at du har modtaget noget forkert vin. Du skriver til mig på bkc@tastebuddies.dk. Medsend gerne foto af, hvad du har modtaget og skriv som minimum dit ordrenummer - så kan jeg finde alle dine oplysninger, og hurtigere hjælpe dig videre, og få rettet op på fejlen. Billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.

Jeg har kun fået en delvis levering
Har du ikke fået hele din ordre? Så skriv til mig på bkc@tastebuddies.dk. Medsend gerne foto af, hvad du har modtaget - både af selve flaskerne og kassen/kasserne, hvor jeg kan se forsendelsesnummeret under stregkoden. Skriv også dit ordrenummer, så jeg kan finde alle dine oplysninger, og hurtigt hjælpe dig videre og rette op på fejlen. Billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.

Jeg har ikke modtaget min vin
Hvis du mod vores forventning ikke har modtaget din ordre rettidigt, så kontakt mig på bkc@tastebuddies.dk. Send gerne en mail med dit ordrenummer. Så får jeg undersøgt sagen nærmere.

Hvordan er TasteBuddies returpolitik?

Fortrydelsesret

Jeg tilbyder 14 dages fuld returret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Du skal blot sende en mail til mig på bkc@tastebuddies.dk så vi kan aftale nærmere.

Returnerer du fordi vinen er dårlig
Så skal jeg have flasken retur med indhold. Det giver mig chancen for at vurdere, hvad der er galt. Så du sætter bare proppen i vinen og skriver til mig på bkc@tastebuddies.dk. Jeg sender dig en returlabel.

Fortrydelse af købet
Skal anmeldes ved at sende en mail til mig på bkc@tastebuddies.dk senest 14 dage efter købet. Fra fortrydelsen skal du inden for 14 dage have returneret forsendelsen til TasteBuddies. Returneringsomkostninger skal du selv afholde, med mindre at du returnerer pga. fejl ved varen - fx vin med prop.

Inden du sender varer retur til mig, er det vigtigt at der laves en aftale herom. Kontakt mig derfor venligst på  bkc@tastebuddies.dk. I mailen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt skrive dine oplysninger og ordrenummer.

Varerne skal leveres retur i samme stand som de er modtaget. Ved returhandel tilbagebetales beløbet til den konto, der blev handlet med inden for 14 dage.

Husk
At du som kunde bærer ansvaret for eventuelt bortkomne eller ødelagte varer under returforsendelsen, og du vil ikke blive refunderet, hvis varen er ødelagt eller forsvundet under returforsendelsen. Vi tager ikke imod pakkeshop returpakker - pakken skal sendes til vores erhvervsmatrikel.

Hvordan tracker jeg min ordre?